Tehistreeneissä

09:10

Eilen oli tehistreenit. Minulla oli Sanna ja Hilda parina. Olin suunnitellut heille häiriötreenejä ja voi että Hilda oli taitava. Jos se mokasi niin se heti seuraavalla korjasi, hieno H.


Koodin kanssa tehtiin EVL liikkeitä. Ensin otettiin ohjattua. Ekassa lähdössä kapulalle se oikein haukahti, siitä se sai kyllä pienet läksytykset. Otettiin uudestaan ja se oli ihan huippu. Tuntuu että mun valmistelut tässä liikkeessä on aika hyvät. Olen Koodille yrittänyt opettaa että mun silmät aina katsoo kapulaa mitä haetaan, ja ainakin eilen se oli tosi hyvä. Vietiin kapuloita myös vähän taaemmas, eikä se ollut moksiskaan.

Sitten tehtiin zetaa. Halusin tehdä sitä seuraamiskaaviota. Matka ei ollut ihan niin pitkä kun pitäisi eikä eka kääntyminen tuntunut hyvälle. Koodi sen sijaan oli tosi skarppi. Tehtiin myös yksi maahanmeno keskimmäisellä osalla ja siitä seuraamiseen lähtö. Se oli aivan huippu. Tehtiin kaikista asennoista vielä seuraamiseen lähtöjä.

Sitten taukoiltiin ja syötiin Merjan ja Ruun TVA kakkua. Onnittelut vielä kaikille viikonloppuna tulosta tehneille koirakoille. On meillä hurja haastajatehis joks tekee samassa kokeessa 1 x AVO1, 1 x VOI1 ja EVL1 -> TVA!

Tauon jälkeen vielä ruudun paikkaa. Se ei mennyt niin hyvin ja alkuun Koodi meni oikein, mutta sitten se alkoi haahuilemaan, eikä yhtään löytänyt paikkaa. Varsinkin kun Sanna kävi ruudussa näyttää paikka niin se ei ymmärtänyt että sama liike oli kyseessä. Saatiin me loppuun onnistuminen, mutta luulen että vika oli palkassa, se oli liian kiva se cuzi. Voe voe, tästä pitää saada huonompi palkka että pystyy keskittymään.

Tänään aamulla tehtiin läheltä kaukohäiriötä. Haluan vielä vahvistaa tekemistä ja se että olin kyykyssä tai makasin matolla oli Koodille tosi vaikea. Onneksi se loppua kohden skarppasi, ja saatiin ihan hyvät kaukot.


You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe