Kisaaminen jatkuu elokuussa

08:04

Mä olen nyt treenaillut Monninkin kanssa ihan ahkerasti, vaikka enemmän Koodin treeneistä kirjoitankin. Monnilla kun pitää vain saada varmuutta asioihin. Eilinen treeni meni ihan hyvin. Tehtiin monta VOI-liikettä koska tänään on harkkakoe.

Ajatuksena on tehdä VOI läpi (ilman metallinoutoa), ja haluan vain nähdä miten Monnilla menee. Huhu! Vaikka onkin vain harkka niin vähän jännittää, niin paljon haasteita ollaan kohdattu. Tänään tavoitteena on vain Monnin kanssa hyvä asenne. Ja kyllä mä heti seuraamisesta (jos se tulee ekana) tiedän miten koe menee.

Nyt kun uskaltaa noutoakin ottaa, niin asetin tavoitteeksi korkata VOI:n elokuun alussa. (Kun heinäkuussa on lomaa, ehtii treenata ihan täysillä. )

Koodin kanssa pitää tehdä nyt paljon stadgaa. "Käy siihen" alkaa olla jo aika ok. Eilen lakaisin terassin, mikä on Koodista aivan mielettömän kivaa, mutta mun mielestä sen pyöriminen jaloissa on rasittavaa. Laitoin sen sitten käy siihen käskyllä maahan, ja se pysyi, jee. Vielä kun paikkamakuussa saadaan sama  ;) Mä olen niin jättänyt treenaamatta. Mun pitää skarpata.

Tiistaina oli muuten viimeinen kerta Riitan kurssilla. Nyt mä olen ymmärtänyt Koodista sen, että se tarvitsee vähän treenejä alle ennen kuin tehdään mitään kehäänmenoja. Eli varmaan kokeissakin pitää tehdä pieni setti treeniä ennen kehäänmenoa. Missä ollaan taas kehitytty paljon on ruutu ja kaukot. Koodilla on ruudussa aivan mieletön stoppi.

Eilen tehtiin myös taas tunnaria häiriökasalla. Koodi näytti siinä vieressäni olevan ihan hyvässä mielentilassa, ja kun lähetin sen etsimään, se lähti kuin ohjus. Mä ajattelin jo että helkkari, nyt se mokaa. Mutta ei, toi omansa eli lisää vaan näitä, kiitos!

Joskus, kuten eilen, tuli ihan  sellainen fiilis että on paljon asioita mitä ei ehdi treenaa, tai ole treenannut. Ahdistus iski että tuota ei olla treenattu, eikä tuota. Ajattelin tänään ottaa toko-vihon kauniiseen käteen, ja käydä läpi mitä ollaan treenattu enemmän ja mitä vähemmän, ja sen mukaan jatkaa suunnitelmia.

Voin myös kertoa sellaisen ei niin toivotun piirteen Koodissa, nimittäin astuminen. Viimeiset kolme treeniä, kun K on kiihtynyt se on leikkiessä yht'äkkiä yrittänyt tarrata mun jalkaan kiinni ja astua. Olen ollut todella tiukka, ja niskavilloista ottanut kiinni ja torunut. Kauheata teinikäytöstä! Olen kuullut että tämä on suht yleistä uroksilla, kun ne kiihtyy.

You Might Also Like

0 kommenttia

Subscribe